Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook

Schickova trefa proti Skotsku vyhrála anketu o nejhezčí gól ME

14.07.2021 19:18 - Aktuality
Patrik Schick (© AFP)
 
Trefa českého fotbalisty Patrika Schicka téměř z poloviny hřiště v utkání proti Skotsku zvítězila v anketě o nejhezčí gól mistrovství Evropy. Oznámila to dnes UEFA, na jejímž webu hlasovalo téměř 800 tisíc fanoušků.

Útočník Leverkusenu zvítězil díky pohotové střele z úvodního zápasu české reprezentace na šampionátu, kdy na začátku druhého poločasu vypálil ze vzdálenosti 49,7 metru a dal gól z největší vzdálenosti v historii evropských šampionátů. Jeho přesný pokus zapadl do branky gólmana Davida Marshalla, který se již po předchozím vyběhnutí nestačil vrátit. Schick skóroval v zápase podruhé a stanovil konečný stav na 2:0.

"Byl tam odražený balon, už jsem během zápasu koukal, kde gólman stojí, byl hodně vysoko. Periferně jsem se podíval, viděl jsem, že je venku a prásknul jsem to tam," řekl následně v České televizi Schick.

Pětadvacetiletý hráč tím nejen nastartoval cestu české reprezentace na ME, která skončila až ve čtvrtfinále, ale zároveň zahájil vlastní úspěšné účinkování na šampionátu. S pěti brankami skončil druhý mezi střelci za Cristianem Ronaldem, který dal stejně gólů, ale v jeho prospěch rozhodla ještě jedna asistence.

Na dalších místech za Schickem v hitparádě gólů skončila například trefa Paula Pogby z osmifinálového zápasu se Švýcarskem nebo postupová branka Chorvata Luky Modriče v základní skupině znovu proti Skotsku.
Autor: ČTK
Komentáře (120 / 0 nových)
kattos
14.07.2021 19:19
#
HalaMadrid_Flx
14.07.2021 19:19
#
Ještě aby ne!
Jolly Roger
14.07.2021 19:27
#
Tak to bylo úplně jinde než zbytek.
LAM
14.07.2021 19:28
#
On byl jinde než každá jiná devítka na turnaji.
Front hell
14.07.2021 19:29
#
Pěkná práce
delfin
14.07.2021 19:45
#
Csaplárova past
14.07.2021 19:33
#
Nejlepsi strelec sampionatu
oli9
14.07.2021 19:39
#
bez debat.... Ukacka se tma sice snažili prorvat Jarmolenka ale nevyšlo...
Kixi Syhimour
14.07.2021 19:41
#
Kucka
14.07.2021 19:48
#
smazaný uživatel
14.07.2021 19:50
#
mam jeho plakát kde je bez trička nad postelí
VersaceChain
14.07.2021 19:56
#
taky
LAM
14.07.2021 19:58
#
$dolar$
14.07.2021 21:33
#
Plakat, kde je bez tricka nad posteli, bych teda chtel videt.
jenage
14.07.2021 21:51
#
anonym
15.07.2021 07:44
#
Largo
15.07.2021 08:18
#
Strojmír
15.07.2021 13:28
#
Müllered
14.07.2021 21:51
#
Raději bez trenek.
Arutha
15.07.2021 19:22
#
Vlášek ho tam má hned dvakrát...
icka
14.07.2021 20:09
#
Beči
14.07.2021 20:11
#
Už jsem napůl čekal, že i tady Patrika opomenou, ale naštěstí se tak nestalo. Nádherný gól
verv
15.07.2021 13:16
#
Jak i tady opomenou? Však to bylo hlasování fanoušků.
Beči
15.07.2021 13:22
#
To je jedno, já už bych se nedivil ničemu.
REPLIKATOR
14.07.2021 20:15
#
Kluivert9
14.07.2021 20:37
#
montolivo
14.07.2021 21:02
#
Manny
14.07.2021 21:40
#
Beethoven
14.07.2021 21:56
#
S pěti brankami skončil druhý mezi střelci za Cristianem Ronaldem, který dal stejně gólů, ale v jeho prospěch rozhodla ještě jedna asistence.

skoncil na 1.miste spolecne s Ronaldem, co tam tahaji asistence
PaYaB
14.07.2021 23:07
#
Netuším, nedává to smysl.
smazaný uživatel
15.07.2021 05:37
#
Nebude tam hrat roli pomer branek a minut?
JacoBee
15.07.2021 06:55
#
Nope
dantetomas
15.07.2021 06:23
#
and here we go again
ttopi
15.07.2021 07:38
#
Řešilo se to už v jiných vláknech. Problém je, že mají 1 trofej a chtějí jednoho vítěze. Tak bohužel ze všech variant vybrali tu jedinou, která vůbec nesouvisí se střílením gólů
wyqinac
15.07.2021 09:58
#
tak napred jsou asistence, pak odehrany minuty. Tech ma bohuzel Schick odehrano taky vic nez CR
ttopi
15.07.2021 10:15
#
S tím nemám problém. Když to bude na mintáž, čili na průměr, bude Shick stejně druhý, ale aspoň to dává smysl. Podle asistencí je to ale nesmyslný.
kilobyte
15.07.2021 11:17
#
Jak souvisí minutáž se střílením gólů?
Podle mě je to pravidlo v pohodě. Hráč může často místo asistence střílet, což je možný gól, takže nahrávkou si snižuje možný počet vstřelených gólů. Navíc se prostě podílí na gólu.
ttopi
15.07.2021 11:20
#
Ale jednou se to jmenuje nejlepší střelec, tak s tím nemají asistence nic společného a hotovo dvacet.
kilobyte
15.07.2021 11:25
#
Tak tím pádem s tím nemají nic společného ani odehrané minuty.
Jenže něco to rozhodnout musí, když nechtějí mít více vítězů. Takže navrhuji vzít ty střelce a nechat je kopat penalty na brankáře, který jich chytí na turnaji nejvíc.
ttopi
15.07.2021 12:51
#
Souvislost s minutama je tam alespoň taková, že na vstřelení gólu potřebuješ být na hřišti a tudiž hraješ minuty. Navíc zápasový (minutový) průměr se využívá snad ve všech soutěžích světa. Kriterium asistencí v souvislosti s gólama se nevyužívá naopak asi nikde, jen na EURU teda. Tím asi končím, jednodušeji už to říct neumím.
Pablos
15.07.2021 12:55
#
sice nevím, jestli se to nikde nevyužívá, ale jinak souhlas bez debat.
kilobyte
15.07.2021 13:38
#
Kde se používají minuty? Většinou se "trofej" dává všem.
Kiwi-21
15.07.2021 11:25
#
No jako první argument bych dal góly ze hry, pak zápasy, minuty a asistence až na konci
PaYaB
15.07.2021 16:30
#
tak to ty asistence tam rovnou dávat nemusíš, šance na to, že by měli stejně odehraných minut je mizivá
Beethoven
15.07.2021 12:03
#
Tak jsou to potom ale kokoti no, kdyz nepocitaji s touhle variantou. Co ma spolecneho asistence s golem a mensi minutaz uz vubec nechapu
wyqinac
15.07.2021 09:57
#
kriteria urceni prvniho mista mezi strelci v pripade rovnosti: 1.kriterium - vyssi pocet asistenci. 2 kriterium - nizsi pocet odehranych minut
vader66
14.07.2021 22:10
#
Super
Moje maličkost
14.07.2021 23:29
#
Haluzový gól. Z pohledu pravděpodobnosti byl ten nákop od půlky otřesné rozhodnutí.
Pepe1911
15.07.2021 06:37
#
je to o skillu, pokud víš jak na to a všimnes si toho, pravděpodobnost je sto procent
JacoBee
15.07.2021 06:55
#
Ono všechny goly jsou haluz...
Bakary3
15.07.2021 07:05
#
pravdepodobnost tu nikoho nezajímá, v prvni rade pro to musi byt vhodny podminky, ty byly, mel balon do nabehu, golman venku, mel relativne cas zamirit.

Pak je to o kvalite provedení, u nej za 1.

Z pohledu pravdepodobnosti to zkusil za celou karieru kolikrat, jednou? Promenil? Jednou?

Haluz to v zadnym pripade nebyla, jen dobre vyuzita prilezitost s kvalitnim provedenim.
Moje maličkost
15.07.2021 07:15
#
Postav Schicka v tréninku na půlku hřiště, dej mu balón a prázdnou branku. Kolikrát myslíš, že se trefí? Z hlediska pravděpodobnosti co udělal bylo špatné rozhodnutí. Tečka.
Greny
15.07.2021 07:22
#
Z hlediska pravděpodobností je taky minimální šance že napíšeš normální prispevek
Moje maličkost
15.07.2021 07:28
#
Skvělý argument
PaYaB
15.07.2021 16:31
#
Bakary3
15.07.2021 07:40
#
Jakoze mi chces rict, ze hrac Schickovy urovne, s jeho technikou, netrefi na treninku v klidu z pulky prazdnou branu?
Tak to jo.
ttopi
15.07.2021 07:44
#
Samozřejmě že jo. Moc nechápu za co tu ten troll bojuje. Prostě Čech něco vyhrál, tak se to musí nějak zpochybnit.

Jinak když se člověk podívá ještě jednou na tu situaci, tak to naopak bylo moc dobré rozhodnutí. Gólman z kasy,míč na noze, sebevědomí, pozice na půlce s nejistou možností jít nějak více dopředu proti 2 hráčům a za zády Jankto... Vlastně udělal to nejlepší, co mohl.
Bakary3
15.07.2021 08:39
#
Moje maličkost
15.07.2021 08:24
#
Ano, z takových 15-20%.
HalaMadrid_Flx
15.07.2021 08:35
#
Tyvole, já ti z půlky trefím bránu 3x z 5 pokusů...
Bakary3
15.07.2021 08:38
#
Tak tech 15-20 je nesmysl, takovy cislo bych pridelil sobe jako kopacovi z vesnice.

A ikdyby to cislo odpovidalo, tak z hlediska pravdepobnosti by bylo asi tak podobny strele zpoza vapna, tam taky nepada ani zdaleka vsechno.

Takze... vodit to az do kuchyně a vse krom doklepavacky z malyho vapna je "z hlediska pravdepobnosti otresne rozhodnuti" ?
ttopi
15.07.2021 08:53
#
Už ho nech, nepochopí to
mistr129
15.07.2021 10:42
#
Spalovač šancí
15.07.2021 10:29
#
Pořád je to větší pravděpodobnost golů, než když vezmeš na půlce míč a budeš se snažit prokličkovat nejmíň přes dva obránce (pokud se nestihne vrátit někdo další) a pak ještě muset překonat brankáře. Takže i z hlediska té tvé pravděpodobnosti udělal nejlepší rozhodnutí.
ttopi
15.07.2021 10:36
#
kilobyte
15.07.2021 11:09
#
Tak on to bral ze svého pohledu. Z takové dálky by to ani nedokopnul, takže 0% šance na gól. Když by šel sám, tak by zakopnul o míč, takže 0% šance na gól. Ale kdyby se mu povedlo nějakým záhadným způsobem přihrát spoluhráči (šance 0,000001%), tak by jeho spoluhráči mohli dát gól.
Nebelung
15.07.2021 11:03
#
PP
15.07.2021 07:44
#
vždyť to byla čistá genialita, která vyplynula ze hry proboha. To měl od půlky jít sám na bránu se dvěma stopery před sebou ty pravděpodobnosťo?
ttopi
15.07.2021 07:45
#
Plus měl u sebe pouze Jankta. To prostě musel zkusit
sidy10
15.07.2021 11:41
#
Hrál jsi někdy fotbal?
Kop do titulků
15.07.2021 17:08
#
Pokud by se hráči řídili pravděpodobností, tak hezký goly nebudou. Proto jsou taky hezký protože takhle je to udělat složité a nepravděpodobné. Když ten gol znamená 3 body tak hledisko pravděpodobnosti zajímá jen zakomplexované uražence..
ttopi
15.07.2021 07:40
#
Tak popravdě řečeno tyhle nejhezčí góly jsou nejhezčí právě proto, že jsou netradiční a buď jsou ze složitých pozic, nebo hráč udělá něco krkolomného. A to je všechno riskantní.
PaYaB
15.07.2021 16:32
#
přesně
Doni77
15.07.2021 08:16
#
Acrocephalus
15.07.2021 08:26
#
zkus to říct Panenkovi
rave
15.07.2021 10:03
#
"You miss 100% of the shots you don’t take – Wayne Gretzky" – Michael Scott
REPLIKATOR
15.07.2021 14:21
#
Detective
15.07.2021 16:08
#
A tímhle uvažováním se liší tvoje maličkost od jeho velikosti.
trywii & TOTTENHAM
16.07.2021 11:58
#
Já takhle jednou završil hattick v Ralbitz-Horka, np.
teebee8
14.07.2021 23:50
#
Hodně malá náplast pro Patrika
Kily
15.07.2021 11:11
#
samotné vědomí, že dal pět gólů a dotáhl tým do čtvrtfinále, je víc, než že kvůli jedné asistenci nedostal cenu pro nejlepšího střelce, nebo že v týmu turnaje před ním nepochopitelně dostal přednost Lukaku
teebee8
15.07.2021 11:42
#
nepochybně, já jen že si jeho výkony zasloužily i nějakou individuální cenu, když už z toho nevypadla medaile..
KingMaster13
15.07.2021 08:07
#
Ľubomír78
15.07.2021 08:14
#
Ano, najlepší strelec s 3 penaltami na hlavu padnuté..nechceli to dávať 2 hráčom asi, ale prvý je aj Schick
Bakary3
15.07.2021 08:41
#
Tak ono uz jen to, ze ty pravidla pri shode udelali dodatecne (ikdyz golova shoda je celkem pravdepodobna) tomu tak nejak nepridava na duvedyhodnpsti, tak nejak mi prijde, ze to proste chteli dat Ronaldovi.
Tochal
15.07.2021 09:52
#
Ale houby, stejný pravidla pro určení pořadí platí už několik turnajů. Zas nekonspirujme pls.
wyqinac
15.07.2021 09:59
#
verv
15.07.2021 13:15
#
Mishko
15.07.2021 10:02
#
wtf? a aké iné kritérium by malo byť? veď má aj menej odohratých zápasov, aj minút, aj viac asistencií... alebo čo by malo akože rozhodovať? obľúbenosť medzi fanúšikmi českej repre?
Greny
15.07.2021 10:07
#
Teoreticky by mohl rozhodovat počet gólů v kvalifikaci ... Ale myslím že tam všechny repre nehrají stejný počet zapasu
kilobyte
15.07.2021 10:21
#
A pořadatelská země kvaldu nehraje. Za normálních okolností.
Greny
15.07.2021 10:52
#
Tak to nebyl tento případ
kilobyte
15.07.2021 11:12
#
Jenže to je výjimka. Dělat kvůli tomu jiné pravidlo je nesmysl.
wyqinac
15.07.2021 12:12
#
nekdo hraje pak jeste to play-off, takze ma vic zapasu no.. Kazdopadne v kvalde mel Ronaldo asi 11 golu, takze i podle tohohle kriteria by byl prvni
Kiwi-21
15.07.2021 11:32
#
Třeba počet gólů ze hry
Protože takhle může například nastat turnaj kde tým bude kopat 4 penalty a všechny promění jejich gólman a protože nikdo nebude mít víc tak bude nejlepší střelec?
Celkově je rozdíl pokud nej střelec má 80% gólů ze hry a nebo jen 40%
wyqinac
15.07.2021 12:16
#
jojo urcite by si nejaky tym na euru dovolil tam poslat golmana, aby kdyz nepromeni byl protiutok na prazdnou branu
Kiwi-21
15.07.2021 12:35
#
Jen čistě teoreticky, prakticky to moc možné není
Ale byly i gólmani co kopaly penalty a primaky
To nic nemění na tom že bych dal přednost hráči co dá více gólů ze hry
Mishko
15.07.2021 13:40
#
wtf? tak potom by sa touto logikou penalta mala počítať za menejcenný gól aj v prípade remízy v play-off?
Kiwi-21
15.07.2021 13:49
#
Ne to vůbec i penaltu je umění dát
Ale při rovnosti gólů pokud máme 3 hráče jak teď tak bych dal přednost golum ze hry a psal bych to i kdyby všechny góly z penalt dal Schick a CR7 ze hry
Kiwi-21
15.07.2021 13:50
#
Jen dodám když už tedy chtějí dávat trofej jenom 1 hráči
Kdyby to dělily tak bych to vůbec neřešil
frankiefcb
15.07.2021 14:11
#
jak ot myslíš počet gólů ze hry? Takže přímák by se nepočítal?
Kiwi-21
15.07.2021 15:32
#
Nad přímákem jsem upřímně neuvažoval i když ten bych asi počítal jak ze hry protože dát gól z přímaku je podobně těžké jak ze hry, zatímco u penalty je ta pravděpodobnost o dost větší
Jako takhle ideální by byla dělba ale když už to chtějí dát jednomu přišlo by mi to ferovější než asistence
frankiefcb
15.07.2021 17:50
#
Asistence je za me nesmysl, kdyz jde o strelce. Ale nepocitat penalty je taky nesmysl. Kanevi by si to pocital, ale Ronaldovi ne. Daleko lepsi by bylo na zaklade minutaze.
Kiwi-21
15.07.2021 19:05
#
U všech stejně a nezájem zda jde u Kaene, Schicka či CR7
A ne že nepočítal ale při rovnosti gólů bych dal toho co dal více ze hry když už nechtějí vítěze dělit
frankiefcb
16.07.2021 09:07
#
a je gol ze hry to, co dal Kane. Že nedal penaltu a dorazil ji?
ttopi
16.07.2021 12:58
#
Oficiálně neproměnil penaltu a pak dal branku ze hry. Mimochodem já osobně bych po neproměněné penaltě odkopával od branky, ale to už je jiná debata.
Kiwi-21
16.07.2021 17:31
#
No už bych to nechal ze hry aby tam nebylo zase hodně proměných
Ale to je fuk říkám jak bych to dal spíše já
Manny
15.07.2021 10:08
#
Dodatecne to psali kde, na ruiku?
Shevchenko
15.07.2021 10:36
#
Torres v roce 2012 vyhrál úplně stejným způsobem.
Bakary3
15.07.2021 11:02
#
Pro všechny - tyjo tak se omlouvám...
Myslím, že tady na EF bylo psáno "dle dodatečného pravidla", nebo tak něco, a já to pochopil tak, že to pravidlo udělali až dodatečně.
Docela bych rád ten článek našel a nedaří se mi, protože mě to dokonale zmátlo
Radek Voltr
15.07.2021 16:25
#
strašná ostuda.. na eurofotbalu seš za doživotního čuráka
PaYaB
15.07.2021 16:34
#
možná pro tebe
Pablos
15.07.2021 19:49
#
možná spíš ty, tímhle komentem
Bakary3
15.07.2021 20:26
#
Hale, tohle se mi nestalo poprvy, dokážu s tim zit
PaYaB
15.07.2021 20:31
#
Ale je prostě pravda, že si Patrik tu zlatou kopačku zasloužil, moc víc už udělat nemohl.

Navíc boty jsou dvě, takže Ronaldo by mohl mít pravou zlatou kopačku a Patrik tu levou, k čemu je jedna bota ?
Bakary3
15.07.2021 20:35
#
Pro me kral strelcu proste je
Rekl bych, ze on mel snad ze vsech hrotaku nejvetsi vliv na svuj tym, byl skvelej.
ClancyWiggum
16.07.2021 01:53
#
Výsměch penaltám, když na Euru jí zahodilo tolik frajerů Ono to taky není jen tak dávat ty pentličky
Largo
15.07.2021 08:19
#
Acrocephalus
15.07.2021 08:28
#
super tento gól byl o dimenzi úplně někde jinde, než všechno ostatní co jsme viděli. Tomu by mohli konkurovat snad jen perfektní nůžky do šibenice, nebo gól přímo ze zahrání rohu.
Kucka
15.07.2021 14:27
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.