PSG a Manchester City dostaly od UEFA pokutu 60 milionů eur

16.05.2014 21:44 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Komentáře (230 / 0 nových)
LM
16.05.2014 21:45
#
Hubna
16.05.2014 21:45
#
To je fakt směšný, co to pro ně je 60 milionů ...
smazaný uživatel
16.05.2014 21:50
#
Hubna
17.05.2014 08:09
#
Tak jasně, že každý NORMÁLNÍ klub by to docela zruinovalo, ale vážně si myslíte, že pro majitele City respektive PSG to něco znamená? Pro ně je to akorát poplatek za to, že si mohou dělat to, co chtějí, tak to berou...Při výši jejich celkového jmění je tohle jen kapka v moři...
smazaný uživatel
17.05.2014 08:13
#
ano, znamena to dost, protoze to neni 60 milionu islandskych korun ale 60 milionu eur. Takove penize nikdo nechce ztratit jen tak pro nic za nic. Neco jineho je koupit hrace za 60 mega, a neco jineho je dat jen tak nekomu a nemit z toho nic
Hubna
17.05.2014 08:19
#
Já tomu rozumím, ale je třeba si uvědomit, kdo ty týmy vlastní. Pro ně je to opravdu není tolik, vždyť ročně za jiný blbosti utrácí miliardy
P-forhill
16.05.2014 21:54
#
To už je pořádná posila ....
smazaný uživatel
16.05.2014 21:56
#
smazaný uživatel
16.05.2014 22:04
#
nani92
16.05.2014 22:05
#
to by sám Rooney splatil za mesiac
Ed_Hazard
16.05.2014 22:09
#
Manik...
16.05.2014 22:10
#
smazaný uživatel
16.05.2014 22:14
#
V Cesku by s tim vystacila cela gambrinus liga na rok mozna i vic
smazaný uživatel
16.05.2014 22:22
#
Na rok? Spíš na celý století.

Jako tady jsou lidi fakt solidně mimo. (tebe nemyslím).

Píšou tady, že to nic není, vždyť to je pálka jak svina i pro takový klub a je vidět, že taky mají své hranice, třeba za krajní obránce zatím šetřili, to by už měli na krajích Alabu s Lahmem, kdyby mohli jen tak rozhazovat 60 mega.

A jak už jsem řekl na jiné diskuzi, spíš by mě zajímalo, co s těmi penězi udělá UEFA.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:27
#
Ve fotbale je 60m€ hodně to jo ale pro lidi co ty kluby vlastní to zase taková pálka není a kam půjdou ty peníze to bych taky rád viděl myslím si že na dobrou věc se dostane minimum.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:07
#
Budou to ale peníze pro klub, ten majitel určitě má nějaký limit, kolik investuje.
No právě, bude to do vlastních kapes.
smazaný uživatel
17.05.2014 07:25
#
i pro majitele je to palka, kdyz to he pokuta. Neco jineho, kdyz za to neco postavi nebo koupi hrace, tam ma nejakou protihodnotu
smazaný uživatel
16.05.2014 22:34
#
No, Alabu možná, ale Lahma by Bayern neprodal ani za 100 milionů.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:05
#
Tak byl to spíš příklad.
smazaný uživatel
17.05.2014 07:25
#
kazdy je prodejny
smazaný uživatel
16.05.2014 22:55
#
smesny je i ta Kazan s Machackalou, Kazan, ktera behem rokku prodala hrace cca. za 40 mega a Anzi, ktera prodala hrace cca za 150 mega, mrte porusuji pravidla
ACSeRw!n
16.05.2014 22:56
#
UEFA se chce napakovat. Penize vzdy az na prvnim miste.
Elliasson
17.05.2014 00:05
#
Hlavně Rubin.
smazaný uživatel
17.05.2014 07:26
#
protoze to neni jen o nakupech!
smazaný uživatel
17.05.2014 07:23
#
jasne, takovy prachy se valeji v kazdem meste na kazdem rohu
Whitemedia
16.05.2014 21:45
#
málo
Posledni Kovboj
17.05.2014 03:38
#
smazaný uživatel
16.05.2014 21:46
#
smazaný uživatel
16.05.2014 21:47
#
ta machačkala zbankrotuje
fabec1222
16.05.2014 21:48
#
Stejně jim to pak zrušej
smazaný uživatel
16.05.2014 21:48
#
Dvě třetiny této částky se nicméně aktuálním mistrům svých zemí vrátí, pokud budou v příštích dvou letech dodržovat finanční pravidla.
Neuro
16.05.2014 21:50
#
nebudou
smazaný uživatel
16.05.2014 22:10
#
smazaný uživatel
16.05.2014 21:50
#
Yanek
16.05.2014 22:09
#
Je to úsměvné, ale ještě víc mi přijde to, jak tu někteří z 60ti mega dělají pakatel. Je to ranec jako kráva pro jakýkoliv klub. A tenhle dodatek je logický vzhledem k tomu, že je to první trest.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:11
#
Tak málo to není, nicméně pro šejky to zase tak hrozné není a že jim to budou vracet...to je jako kdybych zaplatil 6 tisíc za jízdu na červenou a pak by mi 4 vrátili, bo jsem už pak na červenou nejezdil, prostě mi to přijde nějaké divné.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:14
#
skor motivujuce, aj tak nenavratnych 20 melonov je slusna palka, shake-neshake
Urs
16.05.2014 21:54
#
smazaný uživatel
16.05.2014 21:56
#
Tolik jsem ani nečekal, já to viděl tak na milion, dva.
smazaný uživatel
16.05.2014 21:57
#
Vzhledem k vlastníkům je to dost jako když si Babiš zapomene ve vozejku v Albertu desetikorunu.
diastan
16.05.2014 22:01
#
smazaný uživatel
16.05.2014 22:05
#
petpos
16.05.2014 22:30
#
smazaný uživatel
16.05.2014 22:35
#
Willy Wonka
16.05.2014 23:34
#
smazaný uživatel
17.05.2014 00:04
#
Bayern +
17.05.2014 00:11
#
LP4ever
17.05.2014 00:15
#
Leo Rekordman
17.05.2014 00:18
#
SunFells
17.05.2014 06:56
#
SIRBRANIKE
17.05.2014 10:31
#
smazaný uživatel
17.05.2014 13:27
#
smazaný uživatel
16.05.2014 22:00
#
Další rok to doufám bude přísnější.
ACSeRw!n
16.05.2014 22:01
#
Nevim co se UEFA sere do veci, do kterejch jim nic neni. At si majitele ve svych klubech/firmach delaji co chteji.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:05
#
Protože je to potřeba, jinak menší kluby nemají šanci těmhle dotovaným klubům dlouhodobě konkurovat.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:11
#
Když chtěj hrát jejich soutěž a být součástí UEFY..
smazaný uživatel
16.05.2014 22:18
#
Máš klub, kterej má za sezonu zisk 30 mega éček. A pak utratí v přestupnim období 200 mega za posily, děvky a chlebíčky. Žádnej problém, majitel zadotuje, ale vůči ostatním finančně zodpovědným klubům neni fér, když jim defacto všechen lepší materiál vykoupí. To pak všichni taky můžou jet na brutální dluhy, což je pochopitelně špatně.
ACSeRw!n
16.05.2014 22:51
#
neni fer ? v zivote neni nic fer, zvykej si
smazaný uživatel
16.05.2014 23:13
#
Asi tak.
smazaný uživatel
17.05.2014 07:28
#
to neni argument
smazaný uživatel
16.05.2014 23:04
#
Dlh je, ked si od niekoho poziciam a nie ked utracam vlastne peniaze.
fenixLFC
16.05.2014 23:40
#
de facto to je dlh. Klub sam si na tom nezarobi a tak dostane peniaze od majitela. peniaze, ktore by ani omylom nevidel. Jediny rozdiel je v tom, ze ked si pozicia od banky tak to musi vratit, u bohatého majitela nie. Nie su to teda peniaze klubu, ale majitela
cetto
17.05.2014 00:00
#
Co to je za kravinu? Jakej dluh? Účetně jsou dvě možnosti - zaprvý si od majitele může klub půjčit jakožto od živnostníka s tím, že by klubu vznikly závazky, který by musel splatit. Pro obě strany je to naprostá blbost. Zadruhé majitel může navýšit základní kapitál, což je naprosto běžná operace a klubu tím nevznikají absolutně žádné závazky. Na 90% můžu tvrdit, že k tomu došlo u obou klubů touto cestou, takže nikde žádnej dluh není Ale fakticky, ani teoreticky. U finanční fair play nejde o dluh jako o určitou "spravedlnost" vůči klubům, který tyto možnosti nemaj
smazaný uživatel
17.05.2014 06:21
#
Aky dlh. Este raz sa zamysli co si napisal. Ked nemusim nikomu nic vratit tak o akom dlhu to rozpravas?
RealC.F.
16.05.2014 22:24
#
Souhlas, zbytečnej humbuk. Mají peníze, mají možnost nakupovat.Tak proč ne? Vzhledem ke konkurenci je dneska úspěch korunován penězi. Taková je doba a plakat nad tim je v roce 2014 fakt směšný To že jim menší kluby nejsou schopni dlouhodobě konkurovat? To máte na mysli týmy co se pohybujou na chvostu tabulky 50 let co jmi dalších 50 let konkurovat stejně nebudou. Prostě a jednoduše - Tahle liga není pro slabí
smazaný uživatel
16.05.2014 23:21
#
Je směšné, že se někteří lidé snaží zachovat původní namamonskou podstatu fotbalu aspon takovým prostředkem, jako je fair-play? Proč se máme neustále s něčím smiřovat proBoha?

Mým oblíbeným klubem je Aston Villa, která je zrovna na prodej. Opravdu doufám, že ji koupí člověk, který se nežene za vitrínami plnými trofejí, ale který bude s to zachovat tradici klubu

Smířit se s tím, že je fotbal pouze o penězích? Raději přestanu sledovat fotbal. A věřím, že finanční fair-play tady není pouze kvůli omezování, ale také kvůli výchově a většímu lpění k tradicím a zachování sportovního ducha
dantetomas
17.05.2014 00:01
#
ale je to vsetko bohuzial davno fuc
smazaný uživatel
17.05.2014 00:07
#
Z velké části ano... ale já věřím, že to jednoho dne přestane lidi tento mamon, at už za penězi či za úspěchy, bavit a vrátí se k tomu původnímu sportovnímu duchu. A raději budu naivní blbec, než se smířit s opakem...
cetto
17.05.2014 00:05
#
Tradice jsou hezká věc, ale občas je lpění na nich dost krátkozraké. Jako příklad bych uvedl české školství, které se dlouhodobě snaží zachovat si své "tradice", ale výsledek je, že celý systém jde do kytek a začínáme extrémně zaostávat za jinými státy, což celou společnost sráží k zemi a hlavně současná generace mladých lidí, kteří mají být budoucí elitou našeho národa, nesahá svým vrstevníkům z okolních zemí ani po kotníky

Oukej, udržování tradic je hezké (taky každoročně doma bojuju za živý vánoční stromek), ale vocamcat pocamcat...
smazaný uživatel
17.05.2014 00:12
#
Promin, ale mícháš jablka a hrušky. Já mluvím o zachování sportovního ducha, což je, podle mého, součástí toho, o co se FFP snaží. Samozřejmě, že se společnost vyvíjí a například ostych se zavedením videa nerozumím, ale pravá podstata fotbalu by snad měla být zachována, nebo ne?

Zeptám se, bavilo by Tě koukat na jedenáct chlapů, kteří se sice profesionálně honí za míčem, ale jinak je jim celkem putna, ve kterých barvách trofej vyhrají?

Nechci znít příliš kategoricky, přestupy k fotbalu samozřejmě patří, ale připadá mi, že těch mamonářů (jak sem si momentálně toto slovo zřejmě oblíbil ) je nějak moc
cetto
17.05.2014 00:18
#
Jenže sportovní duch je relativní věc. Ronaldo hraje za neskutečný peníze, o kterých se všem uživatelům na ef může jen zdát, takže bychom všichni mohli říct, že to nedělá kvůli lásce k tomu sportu, ale kvůli prachům. Na druhou stranu sám jsem fotbal hrál a skončil jsem, když jsem přešel do můžu, kde sice všichni hráli "pro dobrej pocit", ale ten sportovní duch tam nebyl žádnej Tak čím to?

Navíc - každý rozumný člověk chce peníze a chce jich hodně. Blížíme se k době, kdy i to zdraví a štěstí se bude dát koupit, at se to někomu líbí nebo ne Proto by byl blbej, kdyby řekl "sorry, ale já to hraju, protože to mám rád a ne kvůli penězům, tak mi dávejte jen minimum, at se můžu najíst a zaplatit bydlení.."

Chápu moc dobře, o co Ti jde a nemysli si, že mě ta situace nesere. Ale je třeba na to nahlížet realisticky a nemyslet si, že se toto nějak změní, naopak..
smazaný uživatel
17.05.2014 00:31
#
Jak říkám, nechci znít příliš kategoricky. To, že Ronaldo bere neskutečné prachy, ještě neznamená, že nemá vztah k tomu, kde hraje. Například o fanoušcích ManCity nebo Chelsea se říká, jací to nejsou falešní glory-hunteři nebo co, já nevím. Pokud si vytvořili pro klub nějaké pouto a prožívají každý gól a každou výhru nebo prohru, proč ne. A pokud ne a fandí jenom tak naoko (byt opravdu netuším, proč by tak činili), neví, o co přichází.

Jeden příklad, který mě ted napadnul, Craig Gardner. Rodák z Birminghamu (měl by být teda), odchovanec Aston Villy, velký fanoušek. Pak byl ovšem prodán do Birminghamu City, načež se měl chlapec vyjádřit, že ve skutečnosti celý život fandí právě Blues... a sotva Blues sestoupili, už měl žádat o přestup jinam, že Championship hrát nechce... a to mě sere

Jinak... realisticky? Abychom na všechno negativní nahlíželi "realisticky" a opět se s tím smířili? Ty vole, proč? V 89 se taky študáci nekoukali na věc realisticky, že tu komunisti prostě jsou a místo toho vyšli bojovat za to, co jim přišlo správné... a proto budu raději posílat další a další květomluvné komentáře, než abych vzal věci, tak jak jsou, za své
smazaný uživatel
17.05.2014 06:27
#
Co ty vies o fanuskoch Man City? Nic!!!
smazaný uživatel
17.05.2014 07:46
#
a ty o nich neco vis?
smazaný uživatel
17.05.2014 08:31
#
Četl/a jsi vůbec můj příspěvek?
smazaný uživatel
17.05.2014 07:45
#
pokud ve skolstvi zaostavame za ostatnimi staty, tak to je jen diky tomu, ze je skolstvi podfinancovane a ucitele jsou snad nejhure placeni vysokoskolsky vzdelani lide
Melda
17.05.2014 00:42
#
smazaný uživatel
17.05.2014 06:26
#
Zaoberas sa uplne somarinami. Ked niekto ma tak ma. Ked chcu nech urcia platove stropy na klub alebo na hraca a nie prikazovat klubom kolko maju minat. To ti nevadi, ze ludia co maju peniaze sa skor dostanu na operacie a k drahym liekom a liecebnym metodam ako chudobny. To by ti malo vadit a nie tu riesit peniaze vo futbale, co je uplne jedno mne aj tebe, co si ty majitelia s peniazmi robia.
smazaný uživatel
17.05.2014 07:47
#
je to jejich soutez, takze si tvori vlastni pravidla
smazaný uživatel
17.05.2014 08:30
#
Kdo říká, že mi to nevadí? Ale jsem jaksi na stránkách o fotbale... a fotbal leckdy dokáže být taková vášen, že stojí za to chránit si jej a není mi jedno, jakým směrem se ubývá... krom toho, zrovna já nemám žádné páky na to něco změnit, můžu akorát reptat a třeba i tím někomu vnuknout moje myšlenky, které pokládám za správné...
smazaný uživatel
16.05.2014 23:57
#
Real, Sparta, Bayern, PSG....
RealC.F.
17.05.2014 10:02
#
No a? Brečíš hodně moc? Moje oblíbené kluby jsou Sparta a Real už od mala, sleduju hlavně jejich dění v jejich ligách a zbytek okrajově. Myslíš si, že se budu v ostatních ligách koukat na zápasy týmu , co hrajou na chvostu tabulky abych zažil 90 minut nudy a viděl max 1 , 2 góly? Ty budeš dobrej análfabet Se radši podívám na hvězdnej Bayern nebo PSG abych se u fotbalu pobavil , ale to ty nikdy nepochopíš
smazaný uživatel
17.05.2014 07:36
#
i mimo fotbal mas regulace, aby se zachovala rovnovaha na trhu. Je antimonopolni urad, ktery treba nepovli nejake fuze, nebo dokonce muze naridit rozdeleni nejake spolecnosti, aby cast svych akvizici prodala, aby nemela dominantni postaveni.

Takze je v poradku, kdyz UEFA chce ve sve soutezi zachovat "fair competention", aby to nebylo jen o penezich.

Mimochodem v Anglii maji zavedenou taky FFP, ale asi neni tak prisna jako je ta od UEFA
smazaný uživatel
17.05.2014 08:32
#
RealC.F.
17.05.2014 10:03
#
Antimonopolní úřad např. v ČR je tvůj argument ? A To co jsi vyjmenoval níže pod tím si myslíš že tady funguje? Dominantní postavení tady má spoustu firem, je vidět, že z jeskyně se těžko leze
smazaný uživatel
16.05.2014 23:01
#
S tym suhlasim. Od nikoho si predsa nepoziciavaju. Su to ich prachy. Platini mi riadne lezie na nervy. A aj s tym jeho nazorom na kamerovy system pri vyuzivani spornych momentov na brankovej ciare. V Anglicku sa to tento rok krasne osvedcilo. Do troch sekund to rozhodca krasne vidi na hodinkach. Hlavne, ze Platini to povazuje za zdrzovanie hry. To je uz mi ale logika.
Infernoqt
16.05.2014 22:05
#
tak a za dva týdny jim to vrátěj a ještě jim za omluvu připlatěj
smazaný uživatel
16.05.2014 22:06
#
Peníze pro ně nic nejsou chce to zakázat přestupy to je jediný co je asi vystraší.
Snad ty peníze půjdou na dobrou věc.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:14
#
smazaný uživatel
16.05.2014 22:09
#
A ta pokuta se jim bude počítat jako náklad příštího roku? To by byl trest na druhou.

Jinak UEFĚ dávám . Nic proti těmto dvěma klubům, ale nečekal jsem, že se z FFP začne takhle od podlahy.
Miguel19
16.05.2014 22:11
#
Nebude.
diastan
16.05.2014 22:13
#
určitě ne
čutalista
16.05.2014 23:48
#
pak by ten trest měl nějakej smysl, ale bohužel jak tak tady čtu tak asi ne. což je škoda
smazaný uživatel
17.05.2014 07:49
#
tak ty kluby dobre vedeli, co muze prijit. FFP nevzniklo pred mesicem, ale pred par lety a UEFA dala cas klubum, aby se na omezeni pripravili. Jenze kdyz to nekdo nebere vazne, tak ma smulu
Manik...
16.05.2014 22:12
#


Slušná pálka no
diastan
16.05.2014 22:12
#
Mno tak finanční trest nebude zas takový problém, Mansour si hold dá párkrát na snídani rohla z máslem. Ta LM už tak příjemná není, ale snad to taky nebude extra problém, tuto sezónu pokud nepočítám pár (3) minuty Rodwella tak LM hrálo 21 hráčů.
fenixLFC
16.05.2014 23:42
#
mozno hraalo, ale teraz v tych 21 hracoch musia byt tusim 4 domaci a 4 odchovanci(myslim ze sa to moze prekryvat)..takze na vsetkych tych zahranicnych zostava tak 13-15 miest
smazaný uživatel
17.05.2014 08:01
#
no konkretne to je, ze musi byt 4 hraci, vychovani klubem a 8 hracu vychovanych v jakemkoliv anglickem klubu (u obou bodu plati, ze tim se muz stat hrac, ktery byl v klubu aspon 3 roky behem 15-21 let). V piade ze klub nemuze splnit tuto podminku, musel znechat volna mista pri registraci. Takze kdyz mu chybeli dva odchovanci, tak zaregistroval jen 23 hracu.

U City je v zakladnim kadru jen jeden odchovanec, Richards. Pak tam maji nejake mlade, kteri by to mohli doplnit. Ale bude to fakt orisek to poskladat
smazaný uživatel
16.05.2014 22:13
#
UEFA
smazaný uživatel
16.05.2014 22:15
#
hnus
RealC.F.
16.05.2014 22:26
#
UEFA , jako vždy
Zaschrona
16.05.2014 22:20
#
Snad se poskozene kluby jako treba Everton proti tomuhle smesnymu "trestu" odvolaj...
smazaný uživatel
16.05.2014 22:22
#
Zaschrona
16.05.2014 22:23
#
no sam musis uznat, ze ten trest smesnej je...
smazaný uživatel
16.05.2014 22:29
#
Co je na něm směšného? Jak bys to řešil, když je to první trest, začal bys hned vyloučením z LM?
Zaschrona
16.05.2014 22:32
#
ano
smazaný uživatel
16.05.2014 22:37
#
ja chapem, ze by to bola pre vas sanca si zahrat LM na ukor City, ale inak to co pises, nedava absolutne logiku
smazaný uživatel
16.05.2014 22:30
#
snad bolehlav nechces zahnat odseknutim hlavy kazdy chape ten trest, a urcite nie je maly, teraz sa nebavime len o financiach
Zaschrona
16.05.2014 22:36
#
ten trest neni pochopitelny, neni to realny trest... ze City bude moct registrovat o 4 hrace min fakt neni problem... finance taky ne, za finance si kupujou akorat jakysi odpustek... nejake omezeni pro letni utraceni za prestupy a za platy znamena jen, ze neprijdou zadny superhvezdy, ale jen ten stoper a DM...

az priste nejakej novej supertym dotovany nejakymi sejky porusi tyhle pravidla treba o 400 mega, bo si koupi vsechny posily v jednom letu, taky dostanou jen tuhle traparnu a v dalsich letech uz budou v klidu, protoze si tou blbou pokutou koupili defacto obejiti FFP? to fakt nedava smysl a rovnou se ty FFP muzou zrusit...
smazaný uživatel
16.05.2014 22:40
#
Proboha pochop, že to je první rok, kdy vůbec jsou nějaké tresty. A co by vyřešilo vyřazení z LM? Že by nedostali peníze z televizních práv?

Jediné co by to znamenalo by byl odchod těchto superklubů z pod UEFY pod hlavičku vlastní organizace a vznik nějaké Superligy, což předpokládám nikdo nechce... I když na druhou stranu, Everton by se pak možná dostal do LM, viď?
Zaschrona
16.05.2014 22:47
#
Byl by to realnej trest. Samotny klub by trpel financne, ne majitele. Realne by je to postihlo tim, ze hraci by chteli treba i odejit, protoze by nehrali pohary. Takhle je to skoro jak kdybych se financne mohl vykoupit z velkyho financniho podvodu + dostanu maly bezvyznamny trestiky...

At si treba odejdou, jestli presne proto Man City nedostalo trest, tak je to jen a jen ubohost a slabost ze strany UEFA, ktera se jim okamzite timhle rozhodnutim vraci a bude vsem temhle klubum akorat k smichu.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:57
#
Takže bys kompletně zrušil klub, bravo

A proboha, srovnávat porušení předpisů soutěže s trestním zákoníkem... To asi vážně nemá cenu.
Zaschrona
17.05.2014 02:09
#
Jaky zruseni klubu, co to meles? Vyhazov z poharu, nic vic.
smazaný uživatel
17.05.2014 10:51
#
Tak kdyby nedostali peníze za LM a zároveň by to nemohl zacálovat majitel, co by to asi podle tebe znamenalo? Nebyly by peníze na hráče, ti by odešli atd...

To je fakt nehorázný, co tady v souvislosti s Evertonem předvádíš v poslední době. Dřív ještě na mana jsem tě měl rád za kvalitní objektivní názory napříč spektrem, ale to co tady od tebe čtu v poslední době je tak strašně zaslepené, až to není možné. Moc dobře si vzpomínám, jak si vždy do nebes vynášel Moyese, jak úžasnou práci s Evertonem dělá a letošní sezónu ses mu celou vysmíval, bravo
Zaschrona
17.05.2014 12:25
#
smazaný uživatel
17.05.2014 12:36
#
Předvedl ses
Zaschrona
17.05.2014 12:55
#
Jako promin, ale to, ze by nedostali penize je jen jejich problem. Meli splnit pravidla. At si majitel dela co chce, to mi je ukradeny, jestli by se na to pak chtel vykaslat.

A Moyese snad neni potreba resit, cejtil se, ze je vetsi nez Everton, sam se spalil.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:02
#
vidis to moc ciernobielo, kluby ako City ci PSG vyrabaju pre UEFA (i bez priameho dotovania ) zisk uz dlhodobo, su tam hraci, ktorych pozna cely svet, pritahuju (aj novych) divakov a fanusikov, kupuje suveniry, sleduju ich v TV, chodia za nimi na turne, nemozes ocakavat, ze UEFA da hned po prstoch svojmu ciastocnemu chlebodarcovi, lebo aj kvoli tymto klubom sa futbal stal atraktivnejsi, ti ludia vo svete neriesia, ci maju penazi ako plev a ci nejaky maly Everton si nezahraje na ich ukor milionarsku sutaz, je im to u prdele, ich zaujimaju mena ako Zlatan, Aguero, Silva, Yaya, Cavani, Thiago Silva...ci aj Hart, urcite nie Baines, Jagielka, McCarthy ci Naismith, ti ludi nepritiahnu , a predovsetkym, preco by tam mali hrat, ked poziciu na LM neuhrali a ktovie, ci by sa aj cez kvalifikaciu dostali do hlavnej sutaze?
Zaschrona
17.05.2014 02:09
#
A co mi jako je po tom, ze City pritahuje nejaky divaky a podobny blbosti? Pravidla jsou od toho, aby se dodrzovali, pro vsechny... Nebo City jsou nejaka slechta, pro ktery plati pravidla jen castecne?

A Everton by tam samozrejme mel hrat uz jen proto, ze mu misto sebral tym, ktery investoval vic, nez pravidla povoluji a diky tomu dosahl tolika bodu. Nejaky kecy typu, ze nekoho zajimaj nejaky hvezdy mi jsou ukradeny, pokud uz tady ty pravidla jsou, jsme poskozeni, meli bychom se odvolat k CAS, jelikoz ta moznost tu je - a idealne ty dva tymy by meli byt vyhozene - ostatni tymy v lize zadna slechta jako PSG nebo City nejsou, jen ti si muzou nakoupit za odpustky vyhody, ktere jini nemaji...
smazaný uživatel
17.05.2014 06:30
#
Co to taras?
smazaný uživatel
17.05.2014 08:06
#
Ale v tech pravidlech, o kterych pises se nepise, ze pri poruseni pravidel nasleduje automaticky vylouceni ze souteze. Ostatne to avizovala UEFA predem, ze bude zalezet predevsim na zavaznosti provineni a rozsahu
Zaschrona
17.05.2014 12:26
#
Neni to tam, ale je to logicky. Zase tady vznika ta ohromna nespravdelnost, kdyz bohaty svoje prohresky muzou zaplatit dalsima penezma, zatimco chudi jsou z poharu rovonu vylucovani...
smazaný uživatel
17.05.2014 14:10
#
kto bol z poharov vyluceny z nesplnenia FFP? A ak to tam v pravidlach nie je, ako to potom moze byt logicke ? Uz varis z vody Zasch
Zaschrona
17.05.2014 17:26
#
Malaga, Mallorca
smazaný uživatel
16.05.2014 22:40
#
to obmedzenie supisky (hlavne ti HG hraci) budu celkom pre City problem, a 20 melonov je 20 melonov, a ako tu a aj v inych diskusiach bolo pisane uz x-krat, je to prvy trest a to ze podla teba nic neriesi, je len tvoj mylny usudok, riesi nemalo
Zaschrona
16.05.2014 22:50
#
Hmm, letos City do LM napsalo na soupisku taky jen 21 hracu, vyuzilo jen 19... Jakej je proboha tohle teda pak trest? Jedinej prusvih pro City je, ze bude muset najit novy HG hrace, coz je jen a jen problem City, ze zadarmo nesmyslne pousti Lescotta a Barryho... A jaky jsou ty dalsi realny tresty? Pokud tohle je cely, tak je to traparna.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:02
#
A to, že Man City zrovna vyšla sezóna v LM s pohledu vykartovaných, zranění a taky to, že se nedostali příliš daleko jako znamená, že tomu tak bude vždy? Namátkou Atletico 24, Real 23...
Zaschrona
17.05.2014 02:10
#
Ne, ale jak letosni sezona naznacuje, potencialne se jedna o naprosto nulovy trest...
smazaný uživatel
16.05.2014 23:06
#
To je uplne fuk, ci si za to mozu alebo nie, je to trest? Je! Ty by si bol nespokojny za kazdych okolnosti
Zaschrona
17.05.2014 02:10
#
Ja bych jen chtel spravedlnost a ty penize pro Everton.
smazaný uživatel
17.05.2014 08:07
#
Everton by stejne hral jen playoff o LM a tam by vypadl jako minule
Zaschrona
17.05.2014 12:27
#
I kdyby, no a?
Nr.Nobody
16.05.2014 22:31
#
ACSeRw!n
16.05.2014 22:52
#
podle me minimalne dozivoti pro majitele
I am Mancunian
16.05.2014 22:29
#
smazaný uživatel
16.05.2014 22:22
#
spider_8
16.05.2014 22:27
#
Důležitý je, že se opravdu něco děje. I kdyby to pro ty kluby neznamenalo nějaký velký problémy, tak pokud poruší ty pravidla i příště, měly by logicky dostat vyšší trest. Každopádně já ty pozitivní účinky FFP pozoruju už delší čas na Chelsea, kde se nastolila mnohem zdravější platová politika a už poměrně dlouho (od Torrese) se neudělal žádnej šílenej nákup. Navíc jsou ty nákupy v poslední době zčásti financovány i prodejem hráčů.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:48
#
Je to hlavně z toho důvodu, že Emanelo v Chelsea nahradil Arnesena. Mimochodem... Arnesen od nás odešel do Hamburku (kam si s sebou vzal Rajkoviče, Mancienna, Salu, Toreho ...) a usedl na stejnou pozici, kterou měl u nás. A výsledek? Není potřeba odpovídat.
spider_8
16.05.2014 22:57
#
A to někteří kohouti ještě teď brečí, že jsme jim ho tenkrát ukradli. Nakonec by měli být spíš vděční.
Nr.Nobody
16.05.2014 22:28
#
Nic to pro ne neni.. Populistickej krok
smazaný uživatel
16.05.2014 22:43
#
"Populisticky"
spider_8
16.05.2014 22:35
#
A co by sis představoval jako adekvátní trest? Na 10 zakázat poháry, na 5 let zakázat nákupy a prodeje hráčů a pro jistotu ještě podpálit stadion?

Je to první potrestání, podle mě docela důrazný a dává to těm týmům šanci se "srovnat". Pokud pokud to neudělají, může se začít více utahovat, třeba příště i vyloučit z pohárů. Tohle mi zatím přijde jako ideální krok.
spider_8
16.05.2014 22:36
#
* reakce na Nobodyho
cerwi
16.05.2014 22:43
#
souhlasim
Hubna
17.05.2014 08:17
#
Určitě ne na pět let, ale třeba na jedno přestupový období bych příchody hráčů utnul. Navíc, nějakej zákaz startů v Lize mistrů by taky nebyl špatnej. Jde mi hlavně o to, že díky téhle pokutě by se problém mohl ještě prohloubit...ty týmy, které na to mají, si budou moc dál dělat, co se jim zachce. Na druhou stranu, už dnes poctivé týmy se o to víc budou bát nějakého postihu...60 milionů euro je pro majitele City a PSG pakatel. Oni jsou schopní ročně utrácet miliardy...
-Carles-
16.05.2014 22:44
#
A Chelsea?
smazaný uživatel
16.05.2014 22:45
#
Vlezla se.
cerwi
16.05.2014 22:46
#
čelzí je mrdka
edejv
16.05.2014 23:43
#
smazaný uživatel
16.05.2014 23:58
#
Rozhodla židácká špína
VdV
16.05.2014 22:49
#
Love to sou, ale pokud někdo může dát 50M za jednoho fotbalistu, tak může dát 60M jako pokutu. Nepocítí to nijak zvlášť. Jednoho hráče koupit za 50M a dělat si naděje, že s ním vyhraju všechny soutěževíc a pak stejně ten mančaft vyhoří, to je daleko horší pro ně.Tak z toho nedělejte kovbojku.Prostě flastr, patří jim to.
Sosi
16.05.2014 22:54
#
Counter
16.05.2014 22:54
#
Ideálka to není, ale víc se čekat asi stejně nedalo.
smazaný uživatel
16.05.2014 22:56
#
60 mega? Ved to je palka ako svina. Ako co chce UEFA robit s tymi prachmi? Hlupy Platini sa urcite dobre vytesuje.
VdV
16.05.2014 23:02
#
to je věc druhá.Je to zmrd a zmrdem zůstane.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:06
#
Je to kokot, fotbalista možná byl skvělý, ale je to debil. Je vidět, že těm homoušům ve FIífě a Uefě jde jen o prachy, o nic jiného. Ať teda zavedou nějaká pravidla pro přestupy a vstupy investorů do klubů a platové stropy, ale to by si pak tolik nenahrabali.
ACSeRw!n
16.05.2014 23:08
#
smazaný uživatel
16.05.2014 23:14
#
Atlético de Madrid
17.05.2014 00:32
#
Oni City jakoby neudělí pokutu, jen jim nedaj peníze, který by normálně dostali...
http://www.mcfc.co.uk/News/Club-news/2014/May/Club-statement-16-May
smazaný uživatel
16.05.2014 23:02
#
Těch pokut, co by měli dát sudím za zmrvené zápasy v EL a v LM...místo toho ještě poškodí PSG a MC. Proč by MC a PSG neutráceli takové peníze za posily, když je systém ve fotbale tak nastaven? UEFA trestá MC a PSG za vlastní chyby. Nejdřív si ti tlustí plešatci musí uvědomit, jaký nastavují systém a pravidla a třeba to změnit, ale jasný, trestat kluby je snadnější. Co třeba zavést video do fotbalu? Fakt, nechci tu být vulgární. Ne, po tomhle nemůžu být fanoušek žádného klubu, protože bych musel zvracet. Tohle prostě nepochopim.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:11
#
Co nevies pochopit?
smazaný uživatel
16.05.2014 23:14
#
Platiniho a ty blbce kolem. Nejdřív umožní vstupy bohatých šejků a investorů, což asi neomezí, práva na prodej klubu má majitel, ale když teda pan Platini a spol vidí, že PSG a MC kupují bohatí investoři a Real Madrid vyhazuje sto mega za Balea, má teda udělat jiná opatření.

Cannonear16.05.2014 23:06
Ať teda zavedou nějaká pravidla pro přestupy a vstupy investorů do klubů a platové stropy, ale to by si pak tolik nenahrabali.

To prostě nepochopím. Nevidím v tom logiku. Když teda má klub bohaté investory a velké konto a chce si nakoupit hvězdy a nemá pořádně koho prodat, je rozumnější mu dát pokutu, než se snažit tyto přestupy a obchody s hráči nějak omezit.
VdV
16.05.2014 23:13
#
a myslíš, že UEFU mafii ten trest sere?vždyť to jde jim ne... je to začarovanej kruh prostě a UEFA a papaláši mají vydělaný.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:16
#
Myslim, že to nesere ani MC a PSG, protože pro ty jsou to drobné a ty jediné by to mohlo srát.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:06
#
Trest má být výchovný, nikoliv likvidační. Tady jde o to, aby se dalo nějakým způsobem na vědomí, že se to skutečně bude řešit a že se s tím od této sezony skutečně začíná. Je jedno, jestli dostali pokutu 100 euro nebo 100 mil euro. Smyslem je, aby se začaly ty kluby chovat rozumně. Pokud by někoho nyní ekonomicky položili nebo vyřadili z pohárů, tak by byla UEFA jenom sama proti sobě
smazaný uživatel
16.05.2014 23:10
#
UEFA je sama proti sobě už touto pokutou. Ať tedy zavedou rozumnější pravidla. Je jasný, že tým s rozpočtem desítky milionu euro na přestupové období si nekoupí táhle Nováka z Vidlácké ligy za milion euro. Mají peníze, tak si chtějí pořídit ty nejlepší a ti nejlepší něco stojí a MC a PSG nemělo tak vynikající hráče, aby si nakoupilo Ibru a za něj prodali jiné hvězdy. Tohle prostě UEFA nezvládá.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:28
#
já neznám ty podmínky do detailů, ale rozumím tomu tak, že nesmí výdaje převyšovat příjmy tzn. pokud vydělám 100 euro, tak neutratím 101. Pokud tedy chci koupit hráče, tak si na ně musím vydělat a nikde není napsané, že se musí kupovat hráči každý rok. Souhlasím s tím, že ten vlastník by měl mít právo nasypat do klubu peněz kolik chce, ale tohle chce asi UEFA právě omezit. Možná to v těch pravidlech ošetřeno je, možná ne, přiznávám, že tuhle hloubku neznám, Ale prioritou je asi zbavit fotbal těchto mecenášů resp. zajistit, aby byly kluby soběstačné bez ohledu na to, kdo je vlastníkem
smazaný uživatel
17.05.2014 08:15
#
ty pavidla jsou dost rozumna a byly signalizovane davno predem. A kdyby City nekupovali hrace, aby je pak za rok prodavali s 50% ztratou, tak by v tehle problemech vubec nebyli
m.sali
16.05.2014 23:08
#
trestat kluby s neomezenými finančními zdroji pokutou mi přijdě jako nošení dříví do lesa...
smazaný uživatel
16.05.2014 23:14
#
UEFA to nezvlada. To je fakt.
fenixLFC
16.05.2014 23:48
#
zjavne to nezvladas ty
smazaný uživatel
17.05.2014 06:35
#
Uvazujes logicky? Ked mam na BMW tak si nekupim skodu ale bavoraka? Rozumies tomu? Asi nie.
smazaný uživatel
17.05.2014 08:16
#
motas jablka a hrusky
VdV
16.05.2014 23:16
#
Mě třeba daleko víc než tady ta pojebaná finanční politika, stejně jako u nás ve vládě, se kterou nic neuděláme, sere pokuta Bayernu a zavření sektoru v LM za nějaký choreo a výsměšek jinýmu klubu. Vždyť to je pro smích totálně.to k tomu proistě patří snad. Chcou místo stadionu divadlo dementi. Ale to je na dlouhou debatu, prostě potřebujou love pro sebe, hrabat, hrabat a vymýšlet nový pravidla,podvody a sračky. Pak se nedivte, že spousta lidí už nebere fotbal jak brávala.Je to jenom byznys, nic jinýho.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:18
#
smazaný uživatel
16.05.2014 23:29
#
s tímhle souhlasím
SSC NEAPOL
16.05.2014 23:18
#
Taky nikde nepíšou že to city a psg zaplatí. Já bych to neplatil a šel se soudit! At si UEFA nasere
celeb
17.05.2014 02:13
#
sudit? UEFA ma vlastnu sutaz, ma pravidla zverejnene niekolko rokov do predu. Tieto kluby tie pravidla niekolko rokov porusovali, tak dostali od UEFY trest. Bud ho akceptuju, alebo nebudu hrat sutaze UEFA. Mozu si na trest vysrat a zalozit si vlastnu sutaz. Pokial by vsak do tej sutaze neslo min. 12 velkoklubov, nema sancu byt uspesna. To je vsetko. Civilny sud v tomto nema o com rozhodovat. Navyse kluby pokutu akceptovali, takze zbytocne mlatis prazdnu slamu (a ja tiez )
smazaný uživatel
17.05.2014 08:17
#
Talker
17.05.2014 10:53
#
To je asi jako když je ve formuli omezení motoru je 1,6 litru a ty si tam narveš třílitrový motor. Nebo když máš v NHL platový strop 56 mega a ty dáváš na platy 80...

Prostě to jsou pravidla, které se mají dodržovat a které určuje ten, kdo soutěž vede.
smazaný uživatel
16.05.2014 23:21
#
Ať si velký kluby založí vlastní ligu a vyserou se na UEFA
smazaný uživatel
17.05.2014 08:17
#
r.mrazik
16.05.2014 23:21
#
Jen jak se tu blije na Platiniho...bez neho by Plzen tu LM nejspis nehrala...a ostatni tymy v budoucnu taky ne...
VdV
16.05.2014 23:26
#
jasan, tak je vlastně dobrej...a bez Sovětů bysme nebyli osvobozeni od Němců že...a bez Kalouska bysme se víc zadlužovali...
r.mrazik
16.05.2014 23:30
#
Vis,ze nic neni cerny nebo bily,ze jo?
VdV
16.05.2014 23:33
#
právěžě vím, ale u koryta UEFA a FIFA sou svině, který nezajímají fans, pro který se hraje,ale jen jejich love.
r.mrazik
16.05.2014 23:36
#
Mam pocit,ze tohle nebude moc o diskuzi,takze...
Counter
16.05.2014 23:31
#
To zas kategoricky tvrdit nejde, třeba by to někdo jiný na jeho místě taky zavedl a ještě k tomu přidal něco navíc.
r.mrazik
16.05.2014 23:34
#
To tvrdit jde,protoze to do te doby nikdo nezavedl...je treba si uvedomit,ze hlavne diky jemu hraje LM vice chudych klubu na ukor bohatych
Infernoqt
16.05.2014 23:33
#
Na jednu stranu s tím souhlasím, je to dobře, že jsou pokuty, ale na druhou stranu proč by si majitelé, pokud na to mají peníze, nemohli koupit koho chtějí? Ať si daný hráč vybere sám, za jaký klub se chce prezentovat.

Takže podle mě by bylo nejlepší, kdyby se udělalo buďto pravidlo, jako to mají týmy v NHL, na platový strop, který by se nesměl přesáhnout, a nebo ať mají majitelé velkoklubů volnou ruku, a přivedou si koho chtějí. Stejně je fotbal jen o penězích. A zrovna City jsou schopni nacpat a přeplatit všechny top hráče v jednom All-star týmu.

...teď se to vede takovou, zlatou, střední cestou, ale furt se to projevuje, podle mě, tím stylem, že sama UEFA neví, co chce... dají tresty, pak je zruší, pokuty se mění, zákazy pro kluby taky... není nikde stanovena osnova toho, prostě je v tom zmatek
r.mrazik
16.05.2014 23:38
#
Ale tak ty jejich pravdila jsou defacto financni strop daneho klubu...
Popi
17.05.2014 02:29
#
ono financny strop nieje zly napad ale uvedom si ze tu nemas jednu ligu ale celu europu.
Ok, das financny strop pre kluby hrajuce poharovu europu- vyrazne zvyhodnujes kluby ktore nehraju europu a preto sa mozu rozhodnut kratkodobo prekrocit strop aby boli platy ze prve roky vyrazne vyssie a potom menej ked uz budu v Europe (aby neprekrocili strop) a hrac si aj zarobil pri postupe do LM (pozri ako o funguje v NFL - dostane kontrakt na 50 milionov kde vedia ze teraz maju miesto tak mu v prvej sezone vysolia 20 milionov a vo zvysnych sezonach platia menej)

Druhy problem nastavis strop ale aky? Tvoj nastaveny strop moze pre Anglicanov znamenat strop ale v takom Nemecku kde sa plati hracom menej si vlastne ziaden strop nenastavil.
Predstav si ze v Ceskej lige nastavis strop na urovni priemeru Ceskych klubov. Sparta, Plzen musia osekat prijmy a Ceska liga sa stane zaujimavejsiou ale v podstate im stazis konkurencieschopnost v Europe lebo pridu do poharov a Nemecka liga ma strop uplne inde- len si rozsiril priepast medzi ligami. (taka holandska, portugalska liga by tymto krokom strasne stratili na kvalite)
Dalej si este mozes zobrat odvodovy system danej krajiny a zistis ze pri danom strope moze v jednej krajine odviezt 51% zo mzdy a v druhej len 30%. zvyhodnis krajinu kde su mensie odvody a hraci sice budu mat hruby prijem rovnaky ale cisty prijem iny- zvyhodnenie danovych rajov- Monaco).
Takze preto vo futbale je platovy strop blbost lebo to nedokazes plosne zaviest pre celu Europu a pre vsetky ligy spravodlivo.

Takze v podstate chapem toto riesenie a plne ho podporujem. Treba nastavit nejake pravidla lebo mna uz ten futbal vazne nebavi ked tu hra iba elita z elity.
Counter
16.05.2014 23:39
#
2miguel1
16.05.2014 23:41
#
frank
17.05.2014 03:27
#
SunFells
17.05.2014 06:58
#
Pipo123
16.05.2014 23:42
#
Mať prachy ktoré má majiteľ City tak si založím vlastnú LM, vlastnú súťaž kde by boli také prémie že by sa im na pôvodnú LM všetci vysrali
VdV
16.05.2014 23:46
#
unreal
Counter
16.05.2014 23:46
#
http://www.twitlonger.com/show/n_1s1pilo

Jinak tady jsou detaily, co všecko je v tom vlastně (v případě ManCity) zahrnuto.
Swarley
17.05.2014 00:26
#
může být
Elliasson
17.05.2014 00:09
#
Vůbec s tím nesouhlasím. Hlavně s tresty pro ruské kluby a Levski...
Swarley
17.05.2014 00:17
#
Counter
17.05.2014 00:18
#
Swarley
17.05.2014 00:21
#
no jo, směju se jim...směju !
smazaný uživatel
17.05.2014 00:24
#
hlavně že Barceloně trest zrušili za nakupování mladejch hráču, Barce
celeb
17.05.2014 02:16
#
zisti si najskor, o com ten trest bol. Potom si zisti, co sa s tym trestom stalo. Potom mozes pokracovat robit zo seba debila.
smazaný uživatel
17.05.2014 08:24
#
no ten trest odlozili.
Cili jim dali najevo: "rychle si nakupte pulku kadru, nez ten trest znovu aktivujeme". A az ten trest bude platit, tak to Barce bude putna, protoze nebude mit potrebu nekoho kupovat. Je smesne tvrdit v dubnu, ze by do konce cervna nebyli schopni rozhodnout o odvolani
Atlético de Madrid
17.05.2014 00:38
#
Doporučuju prolítnout všechny dohody s kluby:
http://www.uefa.org/disciplinary/club-financial-controlling-body/cases/index.html

Ty kluby nebudou platit pokutu, jen dostanou méně peněz, než jim UEFA měla původně dát na základě výsledků v Evropě. Navíc budou muset plnit specifické podmínky, které spočívají v tom, že nesmí za přestupy utratit víc, než je stanovená částka a bude jim redukována soupiska pro evropské poháry. Velké části klubů navíc značnou část těch peněz UEFA vyplatí, pokud podmínky stanovené v těch smlouvách naplní.
Arbiter
17.05.2014 08:50
#
aha, takže se ta pokuta nakonec může promítnout v konečném zisku, pokud to chápu správně...
Atlético de Madrid
17.05.2014 12:52
#
Jo, prostě budou mít menší příjmy od UEFA po následujících několik sezon. A pokud budou mít do roku 2016 vyrovnanej rozpočet, UEFA jim nějakou částku (větší než 50%) stejně vyplatí.. To třeba neplatí pro City, pro PSG a Zenit jo, jak jsem na to koukal.
minoLFC
17.05.2014 00:50
#
Ach jo....
Swarley
17.05.2014 01:00
#
neboj, vy dostanete za rok
smazaný uživatel
17.05.2014 03:26
#
minoLFC
17.05.2014 10:49
#
To skôr s tými nákupmi
Counter
17.05.2014 15:34
#
Vysocak
17.05.2014 01:41
#
Co tam jako dělá Levski Sofia ?
Kvooca
17.05.2014 05:42
#
Takze ted se kluby zacnou rvat o TV práva. Ve Španelsku mezera jeste poroste, protoze oproti Realu a Barce berou kluby minimum.
UEFA by se tam mela zamerit aby se castka rozdelila na spravedlive na tymy v lize.
přiklad
1. Misto - 16mega
2. - 15,5 mega
........
20. - 6,5mega
a tak vy v podilu penez hral roli uspech, prodej a pohary
smazaný uživatel
17.05.2014 06:39
#
Ako bude UEFA plakat, ked si vsetky bohate a slavne kluby urobia vlastnu sutaz. Platini sa potom spamata. Ale uz bude neskoro. Vsetko je dnes o peniazoch. Kolko samaritanov tu vyjadruje svoje mudre nazory o dodrziavani nejakych financnych pravidiel. Ked raz mam love tak si s nimi mozem robit co chcem.
Gryphonheart
17.05.2014 06:54
#
dobrý krok základní pravidlo každé domácnosti - neutratit víc než vyděláš - konečně i ve fotbale. co víc si přát, fotbal na tom globálně může jen vydělat..
SunFells
17.05.2014 06:59
#
Slabý kluci, hodně slabý.
Counter
17.05.2014 15:34
#
To se zdá, ale jsou tam i další zajímavé věci.
smazaný uživatel
17.05.2014 07:10
#
Jak je to s tou Barcelonou platí jim ten stop přestupů ?
SunFells
17.05.2014 07:28
#
Neplatí
smazaný uživatel
17.05.2014 08:26
#
trest zatim odlozili, aby si mohla Barca rychle nakoupit x hracu a ten trest pak byl bezvyznamny
ACSeRw!n
17.05.2014 08:27
#
smazaný uživatel
17.05.2014 08:44
#
Já by jsem je vyřadil i z pohárů. Koukejte jak se tomu to Man. city směje: Představitelé City nicméně uvedli, že stejně větší utrácení neplánovali (takže v příštích dvou ročnících se jim 40 mega vrátí)a i v uplynulém ročníku nasadili v Lize mistrů 21 hráčů.(takže pohoda)
pedro-pedro
17.05.2014 09:03
#
Musím říct, že jsem překvapen kolik příspěvků je tady mimo:

- 60 mil EUR - pakatel? Zajímalo by mě kolik byste si představovali, ty kluby to musí zaplatit ze svého a musí ty peníze někde vydělat třeba skrze LM.
- Pokuta = trest ne snaha dovést někoho ke krachu to by nikomu neprospělo
- Podivujete se nad těmi pravidly finančního fairplay proč? - je to vlastně jako platový strop v NHL, NBA nebo jiných U.S. soutěží
- Založit novou soutěž - to není tak jednoduché potřebujete čas, spoustu peněz, marketing a modlit se že připravíte produkt, který bude mít nejméně stejnou popularitu jako konkurence. Musíte si uvědomit, že zápasy jako Bayern vs. M. City jsou svátek když by spolu hráli 4x měsíčně tak by to mělo asi stejnou popularitu jako derby Barca vs Real, kteří se utkaj 6x za sezonu a už to vlastně ani nikdo nesleduje. Kouzlo LM je to, že je to soutěž, která se nehraje každý den a každý se těší na to až za 14 dní bude nový zápas. Takže nová soutěž postrádá jakoukoli logiku.
smazaný uživatel
17.05.2014 12:16
#
Pochybujes o tom, ze tie bohate a slavne kluby si nie su schopne urobit vlastnu sutaz? Ked sa tych 20 klubov dohodne a urobia si ju, co budes pozerat? Ligu majstrov bez nich alebo ich vlastnu ligu? Nikto nesleduje derby Barca-Real? Atd. Hovoris asi za seba.
pedro-pedro
17.05.2014 13:51
#
Já si myslím, že si to představuješ moc jednoduše. Založit novou soutěž je na papíře snadné, ale fakticky je to nerealizovatelné. To z čeho ty kluby žijí je příjem z reklamy v TV. Vysvětli mi, která velká firma by investovala miliony eur do reklamy v TV pořadu u kterého vůbec netuší jak bude sledovaný? Kdo by byl cílovou skupinou pro reklamu? V jakém jazyce by byla ta reklama? Jak by se určovala kdo bude a kdo nebude soutěž hrát? Píšeš 20 klubů a které by to byly? V současnosti je mezi top 20 nejbohatšími kluby 2x tým z Turecka, mezi top nejcenější značky patří HSV, které hraje o udržení atd. Věř mi, že psychologicky ty kluby vyhrožovat můžou fakticky by si podřezali větev sami pod sebou
smazaný uživatel
19.05.2014 11:52
#
kdyby takové věci řešili soudy a ještě třeba v ČR (myšleno u těchto klubů)...dostanou pokutu tak 5 mega Kč
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.