Davies má po prodělaném koronaviru potíže se srdcem

14.01.2022 18:01 - Aktuality
 
Alphonso Davies z Bayernu Mnichov má po prodělaném koronaviru potíže se srdcem a bude svému týmu ještě několik týdnů chybět. Kluboví lékaři odhalili po návratu jednadvacetiletého Kanaďana do tréninku příznaky myokarditidy, neboli zánětlivého onemocnění srdečního svalu. Podle trenéra Juliana Nagelsmanna nejde o závažné problémy.

"Díky zdravotním prohlídkám, které provádíme u každého hráče, jenž prošel nemocí covid-19, jsme odhalili stopy slabého zánětu myokardu," citovala Nagelsmanna agentura Reuters. "Podle ultrazvuku nejde o nic dramatického, nicméně pro zotavení je třeba nějaký čas. Hráč proto pozastavil svůj trénink a v několika dalších týdnech nám nebude k dispozici," doplnil čtyřiatřicetiletý kouč.

Kanadský krajní obránce Davies přišel do Bayernu v roce 2018 z Vancouveru Whitecaps a odehrál v bavorském velkoklubu 107 zápasů. V minulých letech pomohl k zisku tří mistrovských titulů a v listopadu byl vyhlášen bundesligovým hráčem měsíce.

Kvůli pozitivním testům na koronavirus se Bayern musel minulý týden obejít bez devíti hráčů. Absence se projevily v prvním ligovém utkání tohoto kalendářního roku, v němž bavorský velkoklub prohrál s Borussií Mönchengladbach 1:2 a jeho náskok v čele tabulky před Dortmundem se ztenčil na šest bodů.

Další duel odehraje úřadující německý šampion v sobotu na hřišti Kolína nad Rýnem.
Autor: ČTK
Komentáře (118 / 0 nových)
Lemiux66
14.01.2022 18:07
#
Popiraci vs jeste vetsi popiraci. Ted je vas cas!
Madio Sané
14.01.2022 18:08
#
Správny nadpis by mal byť: Davies má po očkování potíže se srdcem!
Kush Baba
14.01.2022 18:16
#
delfin
14.01.2022 19:43
#
Spravny nadpis by byl:
REPLIKATOR
14.01.2022 20:32
#
SchweiniToniKlose
14.01.2022 21:02
#
delfin
14.01.2022 21:22
#
Pierre-Emerick Aubameyang sice překonal covid-19, z karantény se však na kamerunské trávníky nevrátí. Tým zdravotníků Africké fotbalové asociace odhalil problémy se srdcem a útočníkovi Arsenalu nedoporučil se turnaje zúčastnit, potvrdila to ve svém stanovisku gabonská reprezentace. (bbc.com)
teebee8
15.01.2022 08:07
#
A měl deset dávek nebo ne?
Neon
14.01.2022 22:03
#
Kush Baba
14.01.2022 18:14
#
Ano, jako Aguero a další očkování.
Csaplárova past
14.01.2022 18:24
#
Jiri1203
14.01.2022 18:24
#
Přesně! Evidentně to funguje :D
mimi_united
14.01.2022 18:33
#
A napriek tomu sa nájdu dezoláti ktorí budú kovid zľahčovať
ratusek
14.01.2022 18:48
#
p-e-t-k-o
14.01.2022 18:48
#
Nájdu. Ja sa ale snažím aj rozumieť ľudom ktorí sa už v tom strácaju a nevedia, čomu veriť.
Paolo88
14.01.2022 18:48
#
A i presto se najdou takoví co se nechaji očkovat 7x za pul rok. Jakoby to pomohlo
Shevchenko
14.01.2022 18:54
#
Nikdo na světě se 7x neočkoval.
Nizzie
14.01.2022 19:16
#
To už je ale přirozený výběr.
jenage
14.01.2022 20:02
#
Tenhle se ale očkoval desetkrát.
Infi
15.01.2022 16:11
#
Mass
14.01.2022 20:05
#
Klokanomet
14.01.2022 20:26
#
REPLIKATOR
14.01.2022 20:33
#
Paolo88
14.01.2022 19:25
#
Neboj, to je otazka casu. Nejak se musi vydělávat
Shevchenko
14.01.2022 20:24
#
Ok mě to nezajímá co si myslíš.
ceasar1978
14.01.2022 20:57
#
Turecko 5 dávka, Izrael 4 dávka a do Vánoc daleko. To covid maniaci zvládnou .........
Paolo88
14.01.2022 22:18
#
Kdyby te to nezajimalo, tak nereagujes na muj koment. Ty uz mas asi taky minimalne treti davku že? Zabiji to asi i mozkové bunky
Shevchenko
15.01.2022 00:36
#
Ne mám dvě a už táhni do piče
Paolo88
15.01.2022 07:48
#
Vidim ze i psychika utrpěla. Jsi velice uvedomely hoch.
Shevchenko
15.01.2022 09:44
#
SunFells
14.01.2022 18:57
#
Přesně je to 0 lidí.
mojmira
14.01.2022 20:40
#
To určitě není, debilů se najde dost. Nebo těch, co na tom chtějí vydělat viz. výše.
vceradnesazitra
14.01.2022 19:06
#
QooBo
14.01.2022 19:24
#
Tak tak
Ale problém je, že extrémy sú na oboch stranách - tí čo za všetkým vidia covid alebo naopak dezoláti čo zvalia všetko na očkovanie
p-e-t-k-o
14.01.2022 20:03
#
A najviac problem je, že ľudia už absolútne stratili schopnosť rozmýšľať vlastnou hlavou.
torcida
14.01.2022 21:05
#
asi tak. keď niečo smrdí ako hovno, vyzerá ako hovno obvykle je to hovno... aj keď markíza tvrdí, že je to jahodový koláč...
Jiri1203
14.01.2022 19:44
#
Vacc make freedom
Mass
14.01.2022 20:16
#
Ale sem zvědavej jestli nám zase budou předhazovat třeba Portugalsko, kde je nejvíc očkovaných (88,9%) a přitom koukám od novýho roku tam mají slušných 415k případů (a sou tak na pěkném druhém místě v EU). Izrael kde už jedou 4 dávku tak má 3,5x tolik nemocných co ČR.
moviestarzhollywoodu
14.01.2022 20:31
#
V Slovenskom Zimbabwe tiež jedna marioneta povedala, že očkovanie je sloboda.
inferno08
14.01.2022 20:35
#
A kolik lidí tam leží na kyslíku?
torcida
14.01.2022 21:14
#
aký je potom dôvod na zavádzanie lockdownov v takto dobre zaočkovaných krajinách?
Benfica
14.01.2022 21:41
#
V Portugalsku nie ziaden lockdown
torcida
14.01.2022 21:59
#
a čo gibraltar?
inferno08
14.01.2022 23:03
#
Co s ním?
Hlahart
14.01.2022 23:10
#
Benfica
15.01.2022 00:53
#
Situaciu v Gibraltare nepoznam
janinho
14.01.2022 21:12
#
nikto nikdy nesluboval že po očkovaní nebudú pozitivni. ide o to ci to ti pozitivni väčšinou po očkovaní vylezia relatívne v pohode sami doma alebo skončia na kyslíku a kvôli nim potom skolabuje zdravotníctvo... ak toto nechápeš tak ta môžem akurát polutovat panáčik
Benfica
14.01.2022 21:40
#
Nezneuzivaj Portugalsko na fake news a dezinformacie!

Pocet pozitivnych v Portugalsku je irelavantne cislo, v nemocnici je nieco cez 1000 ludi na JIP len nieco cez 150.. ovela, menej ako pred rokom, to sa neda ani porovnat.. porovnat sa neda ani pocet umrti zo Slovenskom a Ceskom v posledych 3 mesiacoch... v Portugalsku na to zomrelo omnoho menej ludi ako na Slovensku a Cesku.. cize ta vakcina funguje celkom dobre..

Taktiez v Portugalsku je od oktobra takmer vsetko otvorene, napriklad take koncerty su plne divadla, haly.. aky to rozdiel napriklad oproti Slovensku..
capaccio
14.01.2022 21:52
#
Co z toho co napisal o Portugalsku Mass je fake news a dezinformacia?
bobis21
14.01.2022 23:00
#
Třeba to, že počet pozitivních testů na přítomnost viru má jakoukoliv spojitost s účtiností vakcíny
capaccio
15.01.2022 00:25
#
To tam nepisal.
Benfica
15.01.2022 00:53
#
Citaj s porozumenim
merlick
17.01.2022 17:17
#
Benfica
15.01.2022 00:53
#
Mass
15.01.2022 04:33
#
Myslim že to Portugalsko zneužily na fake news naše masmédia, když tvrdily, jak sou tam lidi očkovaný a kovid tam neni
Když máš tak rád ty lidi na JIP, tak na Slovensku jich je jen o 40 víc jak Portugalsku. Myslíš že těch 40 je důvod, aby tam bylo všechno zavřeno?
teebee8
15.01.2022 08:12
#
Ne, ale je to důvod zavést kovid pasy a naockovat vsechno co se hýbe 3x ročně. Ty co odmítají, perzekuovat!
Benfica
15.01.2022 09:03
#
delfin
15.01.2022 10:46
#
Benfica
15.01.2022 09:13
#
Na Slovensku je iba o 40 ludi viac nad JIP, ale zabudol si na 3 faktory
1. V Portugalsku zije 2x viac ludi
2. V Portugalsku aktualne je Omikron vlna, na Slovensku skoncila Delta vlna, na Omikron sa este len caka.. ten rozdiel medzi Delta vlnou, jednou na SR a dvomi v PT je na JIP masaker rozdiel, lebo v obich tych vlnach v PT bol pick niekde ololo tych 150..
3. V Portugalsku od oktobra ockovani nemaju v podstate az doteraz ziadne obmedzenia, zatial co na Slovensku to tak ani zdaleka nie je

Vysledok je ten, ze v takmer plne zaockovanej krajine sice covid covid je, ale na urovni inych virov, tj zivot ludi sa nijako nekomplikuje, nezastavuje.. teda tych ockovanych, takze v podstate skoro pre vsetkych
Mass
15.01.2022 21:16
#
Tak sem rád, že už se netvrdí, že očkování tě ochrání před nákazou. Pak zase že očkovaní nepřenáší. Možná že se časem taky přestane tvrdit, že očkování tě zachrání před hospitalizací a třeba je to jen efekt toho, že už to většina ldí měla a jsou přirozeně posíleni. No uvidíme, spíš se bude tečkovat a strašit dál.
Pokud celý tyhle omezení, apatheid a brutální státní dluh byly jen kvůli obavě z přetížení zdravotnictví, tak se spíš mělo zainvestovat do rozšíření zdravotnicví.
Benfica
15.01.2022 21:20
#
Pokial tu vakcinu neaktualizuju tak casom strati akykolvek efekt.. avsak v marci uz ma byt vakcina zalozena na nanovsich mutaciach..
Klokanomet
15.01.2022 22:23
#
merlick
17.01.2022 17:23
#
1. 85% ludi v SR co je v nemocniciach je neockovanych
2. za obdobie 3 mesiacov na prelome jesen/zima minuleho roku stali neockovany v nemocniciach nas zdravotny system 38 mil, ockovany 2 mil. Kto z tychto statistik vychadza ze ma lahsi priebeh podla teba?
3. nikto nikdy netvrdil ze ockovany neprenasaju, len dezolati si to modifikuju a prekrucaju ze sa tu tvrdilo ze ockovany je neprenasac
4. prestan strasit pls ty apartheidom
5. v SR su miliardove investicne dlhy do zdravotnictva + ako by si napr vyriesil nedostatok lekarov peniazmi? Vyrobis tych ludi zo skumavky a zaucis do lekarstva behom 1 a pol roka pandemie?

Svet je troska komplikovanejsie miesto bohuzial, a jednoduche kecy co tu predvadzas ho moc neopravia.
Mass
19.01.2022 02:55
#
K 1. a 2. možná měli i nějaké jiné potíže, proto se nenechali očkovat? 38M to je nějakých 10 korun na poplatníka, kvůli tomu kolabuje zdravotnictví?
3. U nás to tvrdil ministr zdravotnicví, že nepřenášejí https://www.seznamzpravy.cz/clanek/naockovany-se-nenakazi-ujistoval-blatny-odbornici-krouti-hlavou-147643
4. Jak jinak bys naznal, než apartheid, že tě někde ani nepustí do mhd? https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/evropa-zprisnuje-bez-ockovani-ani-do-mhd-nebo-na-lyze-40383410
merlick
19.01.2022 10:19
#
1. 38 mega eur, tj miliarda cz. Nie, kvoli tomu nekolabuje zdravotnictvo, ale su to zbytocne peniaze ktore sa mohli pouzit inde. Kolabuje kvoli tomu ze je nedostatok zdravotnikov, miest v nemocnici, pripadne pristrojov.
2. Neviem ci by som kohokolvek z ANO / s nominaciou ANO bral az tak vazne, na ministerskej stolicke sa tiez neohrial dho. Plus je to pediater a hematolog, treba pocuvat co hovoria epidemiologovia, a taktiez treba pocuvat co hovori vacsina z nich. V otazke covidu mi pride u nich velka zhoda. Ze najdes nejakeho lekara co tvrdi presny opak, tak to najdes v kazdej jednej teme, netreba natom zakladat nasledne vsetko.
4. bezpecnostne pravidla. Tiez ta nepustia do roboty bez prejdenia cez BOZP, pri peciach musis nosit stity proti vysokej teplote, v laboratoriach bezpecnostne obleky, hasici musia nosit masky ked idu do horiaceho domu. Pravidla na znizovanie rizika tu boli vzdy. Azijci nosia ruska od zaciatku milenia vsade na letiskach a nik tam z toho nepanikari, a tak aj dopadli, Taiwan s 18 000 pripadmi covidu od zaciatku pandemie, vsak to su smiesne cisla Neviem co je za taky problem si nasadit nieco na ochranu svojho zdravia na par minut, tiez keby idem do chernobylu tak si dam nejaky ochrany oblek.
Mass
19.01.2022 03:06
#
5. Lékařů určitě ne, ale ty lůžka s ventilátory se dají koupit. Mmch z třeba z českého zdravotnicví odešly stovky lidí kvůli podfinancování, na Slovensku to bude podobné.
merlick
19.01.2022 10:21
#
bohuzial nema kto obsluhovat tie ventilatory, takze aj ked ich nakupis ako SR spravilo, mame ich cez 1000, tak iba polka z nich je pripadne funkcna kedze nie je dostatok personalu na jeho spravu.
A tu je ten bod co vyssie namietas, tych 38 milionov co islo zbytocne do neockovanych co plnia nemocnice mohlo ist na zvysenie platov tymto ludom.
Mass
19.01.2022 03:15
#
A to že mě nazýváš dezolátem, tj. podle slovníku "bezdomovec nebo opilec, velmi odpudivého vzhledu, zápachu apod." který má jednoduché kecy, když mám jen jiný názor, to od tebe není pěkné.
merlick
19.01.2022 10:21
#
sry
Talker
14.01.2022 21:49
#
Je vždycky vtipný, jak někdo vyleze s jedním konkrétním číslem, ale kompletně vyignoruje veškerý kontext - třeba kolik lidí je v nemocnicích, kolik na JIP, kolik jich umřelo a jak se to porovnává s těmi, kteří očkováni nebyli.

Já bych chápal, kdyby někdo odmítal očkování kvůli strachu z nějaké reakce, ale říkat, že nefunguje...?
Benfica
14.01.2022 21:52
#
capaccio
14.01.2022 22:05
#
https://covid-19.ontario.ca/data#hospitalizationsByVaccinationStatus

Tu mas cisla z Ontaria, tam uz maju ockovani prevahu v nemocniciach aj na jip.
Neon
14.01.2022 22:30
#
a zas ta statistika. 11 milionů je v ontariu očkovaných, z toho je 2 000 v nemocnici (0,018 %). cca 1,5 milionů nemá ani jednu dávku a 700 jich je v nemocnici (0,04 %). která skupina je na tom líp? plus z očkování nikdo nedostane postcovid syndrom atd.
capaccio
14.01.2022 22:55
#
Nic z toho ci si napisal neodpoveda na otazku preco aj ockovani koncia v nemocnici ked podla toho co sa hovori by tam byt nemali.

Diskutujes priamo pod clankom, kde ockovany Davies ma postcovid syndrom myocarditis. Takze tvoje posledne tvrdenie je blbost.
Talker
14.01.2022 23:11
#
Ono to asi smysl nemá, ale zkusím to.

Očkování nezabrání tomu, aby ses nakazil. Nezabrání tomu, abys skončil v nemocnici, na JIP nebo dokonce neumřel. Očkování ale sníží šanci, že se nakazíš, sníží šanci skončit v nemocnici, sníží šanci, že skončíš na JIP nebo dokonce umřeš.

Ber v potaz, že na JIP je velmi podobné číslo lidí s očkováním a bez, ale ze 7x větší populace a ve chvíli, kdy rizikové skupiny budou prakticky kompletně proočkované (důchodci, predispozice, slabá imunita a podobně).
capaccio
14.01.2022 23:30
#
Ale ked bolo menej ludi ockovanych napr 30% tak nikto neargumentoval tym, ze neockovanych je viac tak je jasne, ze ich je aj viac v nemocnici. Preco ten argument pouzivas teraz?
Talker
14.01.2022 23:44
#
Proč bych nevyužil naprosto logický argument, který dává perfektně smysl? Najdi si čísla několik měsíců zpátky, porovnej si ta čísla a přijd zpátky, pokud si myslíš, že to bude vypadat výrazně jinak - jiný poměr byl možná v době, kdy byli očkovaní jen 70+.
capaccio
15.01.2022 00:03
#
Lebo logicke je ratat tie pocty hospitalizovanych z poctov nakazenych kazdej skupiny.
Talker
15.01.2022 09:41
#
Když je logické, tak proč ti to tu musím říkat? 200 z 11.000.000
Talker
15.01.2022 09:42
#
Nebo 180 z 1.500.000. co ti to logicky říká?
capaccio
15.01.2022 10:33
#
Ze vakcina zabera slabsie ako by sme chceli aby zaberala.
bobis21
15.01.2022 10:59
#
A kolik bys teda chtěl? Tohle teda vychází na nějakých 86%. Navíc zkresleno tím, že mezi neočkovanými jsou započítány i děti, takže reálně se dostaneme k těm 90% které vycházejí všude kam se podíváš ...
inferno08
15.01.2022 11:26
#
A stejně tak jsou mezi očkovanými započítání i ti, kteří se nechali očkovat jen tak na oko. Viz odkaz na chlápka, co si nechal dát deset dávek za ostatní. Netuším, kolika lidí se to týká, ale pokud takový člověk skončí v nemocnici, je neprávem započítán mezi očkované.
bobis21
15.01.2022 11:29
#
Takže tohle je celý tvůj argument? Ve chvíli kdy skutečná data potvrzují, že vakcíny fungují, přijdeš prostě s další konspirací? Víš kolik takových lidí by bylo potřeba, aby to nějak změnilo závěr o účinnosti vakcín?
inferno08
15.01.2022 13:01
#
Počkej, teď si asi nerozumíme Já jsem na tvoji straně a jen ještě doplňuji, že procenta účinnosti vakcín mohou být snížena lidmi, kteří se za očkované pouze vydávají.
bobis21
15.01.2022 14:11
#
Pořád mi ale přijde že těch lidí není tolik, aby to výsledky jakkoliv ovlivnilo.
inferno08
15.01.2022 14:25
#
Těžko říct, kolik lidí jsou očkování jen jako.
torcida
15.01.2022 14:15
#
lol vy ste lopaty fakt
inferno08
15.01.2022 14:24
#
Ty radši vyres ten Gibraltar...
capaccio
15.01.2022 16:07
#
Ked to ma byt povinne tak 100% ucinnost a 0 vedlajsich ucinkov. Ak to nebude splnene tak nech s tym neotravuju.
bobis21
15.01.2022 16:18
#
1. Já nechci aby to bylo povinné
2. To nesplňuje žádné očkování - jsi tedy proti všemu očkování?
capaccio
15.01.2022 16:41
#
Ja nie som proti ziadnemu ockovaniu. Iba proti obmedzovaniu zivota, ktore je spojene s ockovanim, kedze to nema ziadnu logiku. Kto ma zaujem nech sa ockuje kolko krat uzna za vhodne.
vladino10
15.01.2022 07:19
#
Talker
14.01.2022 23:07
#
Fakt by se školství místo na biflování věcí nazpaměť mělo zaměřit na logiku a schopnost dát si věci do souvislostí, protože tohle už je absolutní zoufalost.

Já napíšu, že někdo vyleze s jedním konkrétním číslem a vyignoruje veškerý kontext a hned se najde další psychopat, který přinese jedno konkrétní číslo, nedá si ho do kontextu a neřeší další souvislosti. Navíc informací, kterou mu je kdokoliv s připojením na internet a ochotou hledat vyvrátit během pár minut.

Místo toho, aby ses poučil, tak věřím, že sedneš znova k internetu (pravděpodobně twitter, kde followuješ všechny konspiračky) a hodíš sem další odkaz na další jednu věc, která ti bude opět během chvíle vyvrácena.

Pokud máš 80 očkovaných ze 100 (tj 20 neočkovaných) a v nemocnici je 5 neočkovaných a 10 očkovaných, tak to neznamená, že vakcína je k hovnu. Znamená to, že zatímco každý 4. neočkovaný je v nemocnici, tak z očkovaných je tam jeden z 8, tj polovina (pouze příklad), aby to pro tebe nebylo matematicky tak náročné).

K tomu to chce vzít v potaz i demografickou situaci (kterou úplně neznáme tady), každopádně se dá předpokládat, že starší generace bude téměř plně proočkovaná, kdežto neočkovaní budou ti mladší. Takže zatímco z očkovaných v nemocnici budeš mít velkou část (třeba polovina-2/3 lidí) nad 60-70, s chronickými onemocněními a slabou imunitou, tak neočkovaní tam reálně tuhle populaci mít nebudou, protože ta je očkovaná.
capaccio
14.01.2022 23:40
#
Ty si sa naucil jeden prikladik naspamat a papouskujes ho tu stale dookola Gratulujem ti teda, este ho tu parkrat niekde napis aby si to nezabudol.

Unika ti kontext, ze jediny problem pandemie nie su plne nemocnice ale aj ostatne veci co virus sposobuje.
Pato44
15.01.2022 12:19
#
Ty ses fakt opice
capaccio
15.01.2022 16:08
#
No a?
Pato44
15.01.2022 19:15
#
delfin
14.01.2022 23:52
#
Pokud máš 80 očkovaných ze 100 (tj 20 neočkovaných) a v nemocnici je 5 neočkovaných a 10 očkovaných, tak to neznamená, že vakcína je k hovnu. Znamená to, že zatímco každý 4. neočkovaný je v nemocnici, tak z očkovaných je tam jeden z 8, tj polovina (pouze příklad), aby to pro tebe nebylo matematicky tak náročné).

A taky to znamena, ze si prave poprel zaklady statistiky
bobis21
14.01.2022 23:57
#
Tak o tom chci slyšet úplně všechno. Můžeš prosím rozvést?
delfin
15.01.2022 00:04
#
Ježíš Ježíš Ježíš Ježíš Ježíš tě miluje.
delfin
15.01.2022 00:19
#
Kolik procent zevsech 5 Ježíšů skončilo v nemocnici, prosím rozveď.
Mass
15.01.2022 04:24
#
Tak počet hospitalizovaných je 1912 ČR, Portugalsko 1470 . To vyšší číslo u nás může bejt způsobený třeba horšim ovzdušim nebo životnim stylem a pod. V 80. letech bylo v ČSSR jedno z největších znečištění na světě (9. nejvyšší produkce skleníkových plynů) , možná že to má taky svůj vliv. No každopádně v Portugalsku tečku za kovidem neudělali, jak nám ještě před dvěma měsícema vesele tvrdili v médiích.
Jo a ty fake news čísla mám od uznávaný organizace IHME https://covid19.healthdata.org
Neřikám že nefunguje, jen řikám že nefunguje tak dobře jak si spoustu lidí myslí.
Benfica
15.01.2022 09:16
#
CR nie je na vrchole Omikron vlny, aktualny bod nemozes porovnavat. V Portugalsku sice nespravili bodku za Covidom, ale spravili bodku za drastickymi opatreniami a lockdownami uz v oktobri.
Mass
15.01.2022 21:17
#
Zdá se, že někteří se na ten omikron vyloženě těší, a přitom na Slovensku pořád nic.
Benfica
15.01.2022 21:21
#
Zatial
Benfica
15.01.2022 21:21
#
Tuna dojde vsetko neskoro
db18
15.01.2022 13:17
#
db18
14.01.2022 20:22
#
iamek
14.01.2022 20:36
#
REPLIKATOR
14.01.2022 20:43
#
AnthonyR
14.01.2022 19:25
#
Tohle se většinou přihodí lidem, co "nevyleželi" chřipku. Pro sportovce nebezpečná záležitost, snad se z toho dostane
moviestarzhollywoodu
14.01.2022 20:29
#
Vraj nejde o nič dramatického. No jasne. Veď srdce je iba čerpadlom a pumpou na krv.
nemám_vás_rád
14.01.2022 20:47
#
.
Gazdo
14.01.2022 23:15
#
Nic vazne tvl… par tyzdnov… ja teda nechapem ja som presiel zapalom srdcoveho svalu a skoro az po roku a pol mi doktor povedal ze mozem zacat zlahka zase sportovat. A to som mal velmi lahky zapal. Ako toto je strasne nevyspytatelna diagnoza a kazdy lekar vravi inak. Ked som bol v nemocnici s tym tak pomaly kazdy zmenu som dostal ine info o tom odkial to mam a co ma moze cakat. Takze ani tu by som radsej neriskoval s par tyzdnami. Zivot je len jeden a radsej sezonu bez futbalu a poriadne sa doliecit (ak to vobec bude mozne - napr aguerovi zapal srdcoveho svalu z detstva teraz ukoncil karieru) a potom to skusit
Skocdopole
15.01.2022 01:10
#
Už nikdy nedokáže milovat?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.